חברת עולם התקשורת והאלקטרוניקה מפעילה מספר מסלולי שרות בנוסף לשרות הרגיל. כחלק ממסלולי השרות של חברת עולם התקשורת והמחיוייבת ללקוחותיה יצרה החברה קשרים עיסקיים עם חברות המובילות במשק בינהם בזק, בכדי לספר ללקוחותיה את השרות הטוב והזול ביותר, תוך הוזלה משמעותית של ההוצאות בעבור הלקוח. אנו עובדים במספר מסלולים אך המשותף לכולם הוא העניין שאנו נהיה אחראים על יצירת הקשרים עם החברות נותנות השרותים ונפעל להוזיל את השרותים ללקוחותינו ללא עלות מצידם אלה רק בתשלום על פי אחוזים מהחיסכון. חבילת שרות "ראש שקט לעסקים" (יש לציין שהסכם זה נימצא הכי משתלם ללקוח) בחבילת שרות זאת הלקוח משלם על כל מחשב, מרכזיה, מערכת אבטחה סכום קבוע מראש בהסכם לשנה ומקבל תמיכה כוללת על כל התקלות האפשריות כולל חלפים וכולל פעילות מונעת לדוגמא: בשלב ראשון אתחול מערכת למצב אפס, משמע תיקון כל ציוד בעסק לרמה שבו אין תקלות והלקוח מרוצה מרמת הביצועים. בהמשך: ü תיקון כל סוגי תקלות החומרה. ü תיקון כל תקלות התוכנה. ü תיקון כל תקלות הרשת הפנימית. אינטרנט ודואר אלקטרוני. ü הסרת וירוסים ותוכנות ריגול (spywares). ü סיוע מרחוק ע"י התחברות ממרכז התמיכה למחשב התקול/ המרכזיה בניסיון לפתור התקלה במהירות. ü הגעת טכנאי לאתר תקלות מספר שעות עבודה מרגע הקריאה. ü במקרה של נפילת מחשב, שרת התקשורת, מרכזיה, מערכת אבטחה הגעת טכנאי לאתר הלקוח תוך שעתיים. ü הלקוח לא יחויב בגין שעות עבודה או נסיעות לגבי תקלה תוכנה. ü הגדרת גיבוי סדיר והדרכה לביצוע נוהל גיבויים. ü הנתונים המגובים יוצפנו ויהיו חסויים לגורמים חיצוניים. ü שחזור הנתונים מגיבוי בעת הצורך. שרות "טכנאי אישי" – הלקוח יפנה לטכנאי שיירשם עבורו, במקרה של אי זמינות יטופל ע"י טכנאי מחליף. ü " עולם התקשורת והאלקטרוניקה " תבצע כל התקשרות עם ספקים חיצוניים (ספק אינטרנט, שרות לתוכנה וכו') על מנת לפתור כל תקלה. ü אין הגבלה לתמיכה טלפונית סיוע מרחוק או שעות באתר הלקוח במקרה של תקלה. כל רכיבי המחשב באחריות " עולם התקשורת והאלקטרוניקה " ויתוקנו או יוחלפו ללא עלות. מסכים, מקלדות ועכברים יהיו באחריות" עולם התקשורת והאלקטרוניקה " (אלא אם צוין אחרת בפרוט הציוד המבוטח). רכיבי התקשרות, המרכזיות, תשתית תקשורת הרשת והטלפון ונקודות התקשרות באחריות עולם התקשורת והאלקטרוניקה(אלא אם צוין אחרת בפרוט הציוד המבוטח). בכל מקרה של תקלה ברכיב חומרה שלא ניתן לתקנו יסופק רכיב זהה בתכונותיו או טוב יותר. אספקת חומרה חלופית עד לתיקון הרכיב התקול ללא חיוב לרבות מסך ומדפסת. אספקת מקלדות ועכברים חלופיים. האחריות כוללת פרוק והתקנה רכיב חלופי ושחזור נתונים מהגיבוי. ü הלקוח לא יחויב בגין שעות עבודה או נסיעות לגבי תקלת חומרה. ü הלקוח לא יחויב עבור שינוע הציוד למעבדות עולםה תקשורת האלקטרוניקה ü הלקוח לא יחויב בעלויות השתתפות עצמית בגין תקלות חומרה. ü אין הגבלת כמות לתקלות חומרה. חבילת שרות "בנק שעות" בחבילת שרות זאת אנו בעזרת הלקוח מבצעים ניתוח של קריאות השרות שבוצעו בעבר ותחזיות עתידיות וכתוצאה מכך מקישים את מספר שעות השרות הנדרשות לצורך תחזוקת המחשוב/ מערכת האבטחה/ מרכזית הטלפונים. הלקוח קונה מראש שעות אילו במחיר שעה מוזל וכך נוצר" בנק שעות "יש לציין כי מדובר בשעות עבודה בלבד חלקי חילוף יחויבו בנפרד. פרוט השירות: ü תיקון כל סוגי תקלות החומרה. ü תיקון כל תקלות התוכנה. ü תיקון כל תקלות הרשת הפנימית. אינטרנט ודואר אלקטרוני. ü הסרת וירוסים ותוכנות ריגול (spywares). ü סיוע מרחוק ע"י התחברות ממרכז התמיכה למחשב התקול בניסיון לפתור התקלה במהירות. ü הגעת טכנאי לאתר תוך 4 שעות עבודה מרגע הקריאה. ü במקרה של נפילת מחשב, שרת, התקשורת, מרכזית הטלפון הגעת טכנאי לאתר הלקוח תוך שעתיים. ü הגדרת גיבוי סדיר והדרכה לביצוע נוהל גיבויים. ü הנתונים המגובים יוצפנו ויהיו חסויים לגורמים חיצוניים. ü שחזור הנתונים מגיבוי בעת הצורך. ü שרות "טכנאי אישי" – הלקוח יפנה לטכנאי שיירשם עבורו, במקרה של אי זמינות יטופל ע"י טכנאי מחליף. ü עולם התקשורת והאלקטרוניקה תבצע כל התקשרות עם ספקים חיצוניים (ספק אינטרנט, שרות לתוכנה וכו') על מנת לפתור התקלה. ü הלקוח יחויב בגין חלפים . ü הלקוח יחויב בגין שעות עבודה או נסיעות. ü שעות תמיכה טלפונית יחושבו כשעות עבודה. ü שעות העבודה יספרו במרווחים של 15 דקות. ü הלקוח יוכל לצבור שעות שלא מומשו ולהעבירם לחודש הבא עד שנה. ü לא קימת אפשרות להמיר שעות שייצברו לכסף. ü והיה ונוצרה חריגה מבנק השעות הלקוח יחויב בתעריף שעה רגיל שיסוכם מראש. חבילת שרות "אמינות וזמינות" בחבילת שרות זאת בתמורה לתשלום נמוך יחסית שיקבע מראש אנו מתחייבים להיות זמינים במקרה של תקלות אשר יוגדרו בשיתוף הלקוח כתקלות משביתות עבודה . פרוט השירות: ü תיקון כל סוגי תקלות החומרה. ü תיקון כל תקלות התוכנה. ü תיקון כל תקלות הרשת הפנימית. אינטרנט ודואר אלקטרוני. ü הסרת וירוסים ותוכנות ריגול (spywares). ü סיוע מרחוק ע"י התחברות ממרכז התמיכה למחשב או מרכזית הטלפון התקול בניסיון לפתור התקלה במהירות. ü הגעת טכנאי לאתר תוך מספר שעות עבודה מרגע הקריאה. ü במקרה של נפילת מחשב, שרת, התקשורת, מרכזית הטלפון הגעת טכנאי לאתר בדחיפות ü הלקוח יחויב בגין שעות עבודה או נסיעות בתעריף רגיל. ü שעות תמיכה טלפונית יחושבו כשעות עבודה. ü שעות העבודה יספרו במרווחים של 15 דקות. ü " עולם התקשורת והאלקטרוניקה " תבצע כל התקשרות עם ספקים חיצוניים (ספק אינטרנט, שרות לתוכנה וכו') על מנת לפתור התקלה. ü הלקוח יחויב בגין חלפים . חבילת שרות "מושלם" הקדמה: הליסינג מהווה פתרון טוב עבור ארגונים המעוניינים ליהנות מציוד עדכני, עם ניהול תקציב קבוע וידוע מראש. בעולם התקשורת והאלקטרוניקה ניתן לחכור בליסינג מגוון סוגי ציוד מחשובם, החל ממחשבים שולחניים ומחשבים ניידים, דרך שרתים, ציוד היקפי ומדפסות, מרכזיות טלפון ומערכות אבטחה. ארגונים מבינים היום כי ערך ציוד המחשוב בארגון נובע מהשימוש בו, ולא מהבעלות עליו. בנוסף, בכל הנוגע למחשבים, מחקרים בעולם מוכיחים כי משתלם יותר כלכלית להחליף מחשב כל שלוש שנים, בגלל שינויים תדירים במערכות הפעלה, בתוכנות ובחומרה. לכן, אין טעם להחזיק ציוד מחשוב ישן. בחבילת שרות זאת עולם התקשורת והאלקטרוניקה מספקת את המחשוב/ מרכזית טלפון/ מערכת אבטחה הנדרש ללקוח כולל ציוד היקפי לפי צורך הלקוח משלם סכום חודשי קבוע בהסכם לשנה בתוך סכום זה כלול שרות ותמיכה מלאים לכל צרכי המחשוב בעסק. מתחילת תקופת השכירות ועד לתומה יהיה השוכר זכאי לתקופת אחריות ושרות כמפורט להלן: ü תיקון כל תקלות התוכנה. ü תיקון כל סוגי תקלות החומרה. ü תיקון כל תקלות הרשת הפנימית. אינטרנט ודואר אלקטרוני. ü הסרת וירוסים ותוכנות ריגול (spywares). ü סיוע מרחוק ע"י התחברות ממרכז התמיכה למחשב התקול בניסיון לפתור התקלה במהירות. ü הגעת טכנאי לאתר תקלות תוך מספר שעות עבודה מרגע הקריאה. ü במקרה של נפילת מחשב שרת התקשורת הגעת טכנאי לאתר הלקוח בדחיפות. ü הלקוח לא יחויב בגין שעות עבודה או נסיעות לגבי תקלה תוכנה. ü הגדרת גיבוי סדיר והדרכה לביצוע נוהל גיבויים. ü הנתונים המגובים יוצפנו ויהיו חסויים לגורמים חיצוניים. ü שחזור הנתונים מגיבוי בעת הצורך. ü שרות "טכנאי אישי" – הלקוח יפנה לטכנאי שיירשם עבורו, במקרה של אי זמינות יטופל ע"י טכנאי מחליף. ü עולם התקשורת והאלקטרוניקה תבצע כל התקשרות עם ספקים חיצוניים (ספק אינטרנט, שרות לתוכנה וכו') על מנת לפתור התקלה. ü אין הגבלה לתמיכה טלפונית סיוע מרחוק או שעות באתר הלקוח במקרה של תקלה. ü כל רכיבי המחשב באחריות ובבעלות עולם התקשורת והאלקטרוניקה ויתוקנו או יוחלפו ללא עלות. פתרונות מיגון, מצלמות במעגל סגור, מצלמות אבטחה, מצלמות מיגון, מצלמות יום, מצלמות לילה, מערכות מיגון, מערכות אבטחה, טלויזיה במעגל סגור, מערכות מעגל סגור, מערכות הקלטה דיגיטליות, מערכות גילוי אש, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כיבוי אש, אזעקה, מערכות אזעקה, אזעקות, מערכות כרזיה, מערכות שמע, בקרת כניסה, בקרות כניסה, אינטרקום,ועוד...